Wonder Babies 中秋節大抽獎

Wonder Babies 中秋節大抽獎

Saturday, Aug 27, 2016 0 comment(s)

2 SEP 2016:
恭喜以下3位得獎者,盡快inbox我們你的聯絡資料:
Si Si Chi
Christine Chan
Rainie Chung

***各位Daddy Mammy 注意喇***
Wonder Babies大抽獎又黎喇!
中秋節就快到喇!WonderBabies預祝大家同屋企人過個開開心心既中秋節!
中秋節又點少得一個又靚又安全,仲要好特別既燈籠呀?如果你都想得到呢個咁吸既日本直送麵包超人燈籠,就唔好錯過今次既大抽獎喇!

奬品:
SEGA TOYS 麵包超人日本燈籠 x 1個
http://wonderbabies.com.hk/index.php…

得獎名額:
3個

參加辦法:
記得做齊以下既steps呀
STEP 1: Like 我地WonderBabies呢個Page
STEP 2: Like & Share呢個Post
STEP 3: 係Comment度同大家講返句”WonderaBabies祝大家中秋節快樂!”就得喇

截止時間:即日起至9月1日 ,下午7時
公佈得獎時間: 9月2日,下午7時。我地會係Facebook 專頁同wonderbabies.com.hk公佈得獎幸運兒名單。

活動條款:
- 獎品不得兌換現金或其他獎品
- 得獎者必須於7個工作天內親身到荔枝角店領獎
- 本公司有權隨時修訂本條例及細則,更改或終止是次活動的所有安排, 而不作另行通知。
- 如有任何爭議,本公司保留最終決定權。